Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kim Maix [Odrzucono]
#1
- Imię i nazwisko: Kamil Majcher
- Wiek: 20
- Pseudonim Artystyczny: Kim Maix, i ode niedawna pod tajemnicą Bump! (ale się wydam Tongue)
- Krótka historia swojej twórczości:
Prawie dwa lata temu znudziło mi się tylko i wyłącznie słuchanie HU i postanowiłem spróbować swoich sił.
- Linki (soundcloud, zippyshare, myspace) do 4 swoich utworów z gatunku Hands Up oraz Dancecore (w tym MINIMUM 1 Produkcji Autorskiej) :

1:
Tune Up! - Bounce (BuMP! Bootleg)



2:
Alice DJ - Better Of Alone (Kim Maix Love Anita Bootleg) (Prawie full więc chyba zostanie uznane)



3:
Master Blaster - Everywhere (Kim Maix Bootleg)



4:
Kim Maix - Right Time (Bootleg Mix Edit)


5:
Manian - Like a Prayer (Kim Maix 'For Anitka' Bootleg)




[-] 5 użytkowników podziękowało Kim Maix za ten post:
  • BarthezJumper , Chytry Jaca , Hard3eat , JensJacobsen , Skrzynek
#2
Tune Up! - Bounce (BuMP! Bootleg)
elegancko, cacy wszystko gra, wystarczylo ze zmieniles alias i rozlecialo sie po forach :] z tego wniosek od razu sie nasuwa dla mnie jeden (ale on na koncu)

Alice DJ - Better Of Alone (Kim Maix Love Anita Bootleg)
wiadomo hitmen, ale bass mocno 'ociezaly' i clap'ik moim zdaniem nie najlepiej gro. ogolnie pozytyw Smile

Master Blaster - Everywhere (Kim Maix Bootleg)
takze trzyma poziom, mozna sluchac : ]

Kim Maix - Right Time (Bootleg Mix Edit)
to chyba ma pelnic funkcje oryginalu... nom powiedzmy Big Grin chociaz w niemieckich wytworniach na porzadku dziennym takie covery, znane motywy + wlasny voccal (ostatnio italobrothers - nightlife) dobrze gro

Manian - Like a Prayer (Kim Maix 'For Anitka' Bootleg)
tu chyba wlasna melodia? mozliwa ;p

ogolnie poziom dobry, chociaz w wiekszoci same booty...
forum przyda sie kazdy dobry producent, za takiego Cie uwazam, utwory na pewno nadaja sie na glowny dzial (patrzac na niektore produkcje)
Wiadmo ze poziom H3 czy NENO jest soooooo high, ale nie uwazam Cie za gorszego producenta (oczywiscie bez urazy panowie) od Jensa Jacobsena czy Cosmica : ]

od Kory masz:
TAK

niech sie teraz łozo, ela i sztaba wypowiedza : ]
pozdro


niech wzgledy osobiste nie decyduja o przyznawaniu rang! Smile trzeba byc obiektywnym



[-] 2 użytkowników podziękowało Skrzynek za ten post:
  • Chytry Jaca , Hard3eat
#3
Nie będę się rozpisywał ;x

Biorąc pod uwage WSZYSTKIE tracki, jestem na nie.

Nie wnosisz nic nowego do tego stylu, albo robisz coś w stylu the hitmen, rob'a, megastylez albo łączysz kilka styli "w jedność" co nie wychodzi zbyt dobrze Wink

Pomijając już fakt, że w 4 utworze, tak jak w komentarzu na SC - nie Twoje melo.
Ostatnio Brian T. wysłał nam demo od Ciebie, też nie Twoje melo Wink Jeszcze wcześniej już było coś z nie Twoim melo ;D

No i brak produkcji autorskiej = nie spełniasz wymogów Wink
Coś co ma nie Twoje melo i podpisane jako Bootleg ma być Tą produkcją autorską.. ?
Skoro podpisane "bootleg" to bootleg a nie autorska produkcja Wink

NIE




Signature of DJ Kludu
[Obrazek: eRmailBanner2.png]
POLECAM!


[-] 2 użytkowników podziękowało DJ Kludu za ten post:
  • Chytry Jaca , Hard3eat
#4
To tak:

Tune Up! - Bounce (BuMP! Bootleg)
Raczej najlepszy track z całego tematu,melodia taka jakie lubię i niezniszczalny wokal.
Ale na tym w sumie plusy się kończą \; Mix do najlepszych jeszcze nie należy,słychać nexus-a (szczególnie square,bodajże AR Broken Square) i sam aranż jakimiś fajnymi rozwiązaniami nie grzeszy.

Alice DJ - Better Of Alone (Kim Maix Love Anita Bootleg)
Pfuu...Nie wiem czy wgl jest sens to oceniać,styl ala TH,wokal gra swoje track swoje...ogólnie sorry ale brzmi to strasznie amatorsko.

Master Blaster - Everywhere (Kim Maix Bootleg)
Tutaj znów podobna sytuacja jak wyżej,tylko tym razem styl ala RM.
I jeżeli się nie mylę to zaś słychać ten square z nexa \; (mogę się mylić)
Ogólnie b.dobry track na remix.ale trochę mało się u ciebie dzieje szczerze mówiąc.
Melo nie najgorsze choć też nie porywa.

Kim Maix - Right Time (Bootleg Mix Edit)
Wokal który lubie,dość ciekawa gitara,i na tym się plusy znów kończą..
Melodia,jak to ładnie ktoś na sc napisał podjebana (sorry Dragon),kick za mocno wali albo po prostu jest źle zmixowany,no i na sam koniec jump kick prawdopodobnie z nexa (DR Jumpstyle 1).

Manian - Like a Prayer (Kim Maix 'For Anitka' Bootleg)
I tu nic nowego raczej nie dodam niestety \:
Bass brzmi jak golden pitch bass bo pewnie to właśnie on,od ok. 1:13 zaś lead z nexa...co tu więcej napisać? Jedyne co jeszcze jakoś tutaj gra to melodia..

Ogólnie podsumowując:
- Za dużo nexusa
- Loopy\Breakbeaty na początku mógłbyś zamienić na coś własnego
- ZAMIAST NAŚLADOWAĆ INNE STYLE STWÓRZ WŁASNY (a przynajmniej próbuj... na litość boską ..)
- Mix najgorszy nie jest chociaż jeszcze wymaga wiele pracy
- I na sam koniec,próbuj tworzyć własne brzmienia i nie bój się eksperymentować,czy to z dźwiękiem,przejściami,wokalem czy czymkolwiek.

Ode mnie: NIE jak na razie. (:




Signature of Hard3eat [Obrazek: IRfY64r.gif]
https://www.facebook.com/Hard3eatFP
https://soundcloud.com/hard3eat



[-] 3 użytkowników podziękowało Hard3eat za ten post:
  • Chytry Jaca , DJ Kludu , keron4
#5
Siema, a wiec jedziem

Tune Up - to intro dziwnie brzmi, jak lupie ten kick 0:27 do 0:55 to jest strasznie nudno w tej części, ze cholera.
Całościowo wypada nieźle, mix wiadomo nie jest mega, podoba mi się klimat, przez chwile zawiało OLD'em a wiec nieźle.

Better Of Alone - czemu to wstawiłeś (tym bardziej tutaj) ? kupy się nie trzyma w ogole, a bass, ojjj

Everywhere - lubię ten wokal, oryginał świetnie wspominam. Odnośnie Twojego remixu...
w partii 1:25 - 4:27 jest moc, osobiście ta piszczala pod wokalem mi nie pasuje,
ale gadamy tutaj nie o gustach, lecz trza oceniać subiektywnie. Całość wypada w miarę.

Right Time - melo...

Like a Prayer - muszę dodać, ze początek jest fatalny. Melo mi siadło, ale poza tym nic.

Brakuje mi dynamiki, życia Twoich utworach.
Próbuj swoich dźwięków w trackach i koniecznie dodaj urozmaicenia do przejść.
Więcej skromności tez Ci się przyda.

Edit:

nie dodalem czegos..
Jak na razie jestem na NIE.
Popraw te rzeczy i za 2 miechy mozesz wpadac



[-] 2 użytkowników podziękowało Chytry Jaca za ten post:
  • DJ Kludu , Hard3eat
#6
Nie wiem czy mogę się wypowiedzieć, bo nie mam żadnej rangi ani nic. Najwyżej mój głos się nie będzie liczył. Smile
Nr.1
Najlepsza stąd chyba to jest produkcja. Bardzo fajne melo jest energicznie. Trochę mix kuleje, ale mój też nie jest idealny, więc +.
Nr.2
Bardzo słaby w porównaniu do poprzednika. Dla mnie osobiście nie ma tej energii. Tymardziej, że nie lubie TH, chyba są fillsy za głośno. Ogólnie tu nie jest chyba wszystko w porządku, więc -.
Nr.3
Strasznie monotonne. Pod wokalem po mainleadzie leci sam bass z wokalem, brak plucku. Ogólnie track na +.
Nr.4
To nie spełnia wymogów już na starcie świadczy o tym dopisik"bootleg edit". Nie jest to autorska. Chciałbym usłyszeć Original Mix.
Melo tu cyt."podjebane" Jumpkick na końcu chyba, żeś przesadził za bardzo filtrem. Faktycznie kick coś jest nie halo, jak zauważył h3. Track na -
Nr.5
Bass z nexa nie wiem czy" everytime pitchbass", ale pewnie jakiś inny. Melo fajne. Ogólnie to wydaje mi się monotonne. Tutaj -/+

Podsumowując 3 x "+" i 3 x"-"
Miewasz dobre niezłe kawałki i przeplatasz je z bardzo słabymi.
Producentowi na jakims tam poziomie nie przystoi korzystanie nie z swoich melodii.
Probujesz wlasnie nasladowac kogos a tym nic nie wnosisz, to jest fajne do ksztalecenia, poznania, jak jest to zrobione, na tym mozna swoj styl wyrobic.
Ogolnie to teraz jestem na NIE.
Pozdrawiam.




Signature of Max R.
[-] 3 użytkowników podziękowało Max R. za ten post:
  • Chytry Jaca , DJ Kludu , Hard3eat


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  DJ Danio [Odrzucono] XxxDanielxxX 3 165 07-18-2016, 13:16
Ostatni post: 99ers
  Lucky [Odrzucono] Lucky 3 416 08-24-2015, 19:11
Ostatni post: NENO
  Mac Up [Odrzucono] Mac Up 4 361 06-30-2015, 18:55
Ostatni post: keron4
  Kulisa [Odrzucono] Kulisa 3 318 06-27-2015, 10:18
Ostatni post: NENO
  99ers [Odrzucono] 99ers 3 251 06-05-2015, 15:58
Ostatni post: 99ers



Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.