Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bryan
#1
No to teraz coś odemnie Tongue dla was Tongue hehe ;P żeby nie było

No to zdjęcia z mojej sesji muzycznej Tongue

Zdjęcie robione nad Zalewem Goczałkowickim:
[Obrazek: Przemek.jpg]

Zdjęcie robione przy Zamku w Pszczynie Smile
[Obrazek: Przemek.jpg]

A tu profilowe takie moje ;P hehe ;P podczas grania ;P
[Obrazek: Przemek.jpg]

A tu to co kocham militaria i policja Wink co daje mi adrenalinę i zabawę

Ja jako Antyterrorysta Smile Grupa Rekonstrukcyjna SPAP ŻORY
[Obrazek: Przemek.jpg]

A tu tak militarnie Big Grin podczas ćwiczeń Smile
[Obrazek: img20130501172215.jpg]

No to chyba tyle odemnie na chwilę obecną Smile



[-] 9 użytkowników podziękowało Bryan za ten post:
  • BarthezJumper , Chytry Jaca , DJ Kludu , Martyśśś , Michael Wonder , NENO , Ramiz , Skrzynek , __Sandra__
Odpowiedz
#2
no noooo pysiaczku mrrrrrrrrrrrrrryaśny jesteś Tongue




Signature of __Sandra__ [Obrazek: wwpng.jpg]
Odpowiedz
#3
Ojej Sandruś nie przesadzaj no Tongue już zwykły chłopaczek Tongue



Odpowiedz
#4
I to ten sam gość z karabinem który spamuje cmokami na shaucie? ,,CZYMAJ MIE" xD



[-] 2 użytkowników podziękowało NENO za ten post:
  • DJ Kludu , Martyśśś
Odpowiedz
#5
haha Tongue mrr mrr Xd




Signature of __Sandra__ [Obrazek: wwpng.jpg]
Odpowiedz
#6
Paaanie, byłeś może kiedyś na zlocie w Hażlachu u nas ? Bo z Żor kiedyś chłopaki wpadali, albo na Operacji Południe w bielsku ? Big Grin
Tam pewnie kiedys byyles Big Grin
Musimy sie kiedys zgadac i spotkac na wspolny wypad ;3




Signature of DJ Kludu
[Obrazek: eRmailBanner2.png]
POLECAM!


Odpowiedz
#7
dat ciachoł



Odpowiedz
#8
No byłem na operacji południe raz tam się zdarzyło, miałem być w tym roku ale spędzałem weekend w Wiśle i się nie pojawiłem niestety Smile



Odpowiedz
#9
aaa szkoda Big Grin Mega bylo Big Grin to w przyszlym roku sie zgadamy i zobaczymy ! Smile




Signature of DJ Kludu
[Obrazek: eRmailBanner2.png]
POLECAM!


Odpowiedz
#10
No i się podziała wtedy wpadnę z chłopakami z AT Smile



Odpowiedz


[-]
Szybka odpowiedź
Wiadomość
Wpisz tutaj swoją odpowiedź.




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.